Geen verzendkosten boven € 50
Persoonlijk contact
Groot assortiment
Gratis snoep boven € 300
U dient het product altijd binnen de aangegeven reclametijd van 8 dagen aan te melden voor een retourzending bij JIP.
Dit gebeurt altijd telefonisch. Een medewerker van JIP beoordeelt vervolgens of de retourzending gegrond is of niet.
U dient zorgvuldig om te gaan met het artikel dat u retour wenst te sturen. Daarnaast moet u ervoor zorgen dat het artikel met alle geleverde toebehoren compleet is.
Het artikel dient altijd in de originele verpakking, onbeschadigd en compleet te worden geretourneerd.
Uw retourzending moet altijd voorzien zijn van een compleet ingevulde retourbon met daarop een reden voor retour.
Reclametijd kunt u vinden onder punt 7 van de de algemene voorwaarden
Na telefonisch contact met JIP weet u of u de goederen retour kunt sturen.
U vult vervolgens de retourbon compleet in met daarbij een opgave van retour.
Vervolgens stuurt u het artikel in de originele verpakking naar JIP.
Onze adresgegevens vindt u op de retourbon.
Mocht u uw retourmelding willen annuleren, dan vragen wij u om zo snel mogelijk contact op te nemen met JIP zodat we kunnen kijken hoe dit opgelost kan worden.
Erg vervelend als uw product defect geleverd is. Laat het ons snel weten zodat wij dit voor u kunnen regelen.
Houd hierbij rekening met het volgende:
U dient bij het in ontvangst nemen van uw producten deze te controleren op zichtbare schade en defecten en deze zo spoedig mogelijk te melden aan JIP.
Let op!! Na het zetten van uw handtekening voor ontvangst van de goederen kunnen wij geen aansprakelijkheid meer accepteren voor de eventuele transportschade.
U kunt dit nalezen in onze algemene voorwaarden
Wij vragen u in deze situatie om contact op te nemen met JIP. Het kan zijn dat er sprake is van een orderpickfout of verkeerd gesorteerde zending. Wij helpen u verder en bieden een oplossing.