Franco levering vanaf € 50

Persoonlijk contact

Groot assortiment

Bestellen & bezorgen

Problemen met bestellen

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb die nog niet ontvangen

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Als u een kaartje van de transporteur heeft, staat daarop een telefoonnummer waarmee u contact kunt opnemen met de transporteur. Mocht u er samen niet uitkomen, of heeft u geen kaartje neem dan contact op met JIP. Wij helpen u graag verder. 

 

 

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen

In enkele gevallen komt het voor dat een bestelling in deellevering wordt aangeboden.
U kunt dit controleren op uw orderbevestiging(en).

Bij twijfel of onduidelijkheid over uw levering kunt u altijd contact opnemen met JIP. Onze medewerkers helpen u graag verder.  

 

Mijn product is incompleet geleverd

Mocht dit onverhoopt het geval zijn, neem dan contact met ons op.
Wellicht is er sprake geweest van een manco bij onze transporteur of is uw pakket verkeerd gesorteerd.
Wij helpen u graag met het vinden van een passende oplossing.

In de meeste gevallen wordt er binnen 24 uur (na)geleverd. Mocht dit langer duren dan laten we u dat meteen weten. 

 

Kan mijn bestelling geannuleerd worden door JIP

Een artikel of bestelling kan om diverse redenen door ons geannuleerd worden. Bijvoorbeeld omdat een artikel niet meer leverbaar is of omdat het gaat om seizoensgebonden producten. 

Wij nemen hierover altijd contact met u op. Samen kunnen we kijken of een passend alternatief mogelijk is. 

  •  

+31 6 18 500 754