Franco levering vanaf € 50

Persoonlijk contact

Groot assortiment

Retourneren, ruilen & annuleren

Retourneren

Wanneer mag ik een retourzending aanvragen?

U dient het product altijd binnen de aangegeven reclametijd van 8 dagen aan te melden voor een retourzending bij JIP.

Dit gebeurt altijd telefonisch. Een medewerker van JIP beoordeelt vervolgens of de retourzending gegrond is of niet.

 

U dient zorgvuldig om te gaan met het artikel dat u retour wenst te sturen. Daarnaast moet u ervoor zorgen dat het artikel met alle geleverde toebehoren compleet is.

 

Het artikel dient altijd in de originele verpakking, onbeschadigd en compleet te worden geretourneerd.

Uw retourzending moet altijd voorzien zijn van een compleet ingevulde retourbon met daarop een reden voor retour.

 

Artikelen die u niet kunt retourneren zijn:

  • Speciale bestel- en aanmaakgoederen ( o.a. bedrukte tape en dozen op maat, bedrukte grip- en kangoeroezakken)
  • Artikelen die buiten de reclametijd vallen.
  • Artikelen welke zichtbaar beschadigd zijn ontvangen (transportschade) en waarvoor u heeft getekend bij ontvangst.
 

Reclametijd kunt u vinden onder punt 7 van de de algemene voorwaarden

 
Bekijk ook:

Retour opsturen

Na telefonisch contact met JIP weet u of u de goederen retour kunt sturen.

U vult vervolgens de retourbon compleet in met daarbij een opgave van retour.

Vervolgens stuurt u het artikel in de originele verpakking naar JIP.

Onze adresgegevens vindt u op de retourbon.

 

 

Kan ik mijn retourmelding nog annuleren?

Mocht u uw retourmelding willen annuleren, dan vragen wij u om zo snel mogelijk contact op te nemen met JIP zodat we kunnen kijken hoe dit opgelost kan worden. 

 

 

Mijn product is defect/ beschadigd geleverd

Erg vervelend als uw product defect geleverd is. Laat het ons snel weten zodat wij dit voor u kunnen regelen.

Houd hierbij rekening met het volgende:
 

U dient bij het in ontvangst nemen van uw producten deze te controleren op zichtbare schade en defecten en deze zo spoedig mogelijk te melden aan JIP.


Let op!! Na het zetten van uw handtekening voor ontvangst van de goederen kunnen wij geen aansprakelijkheid meer accepteren voor de eventuele transportschade.

 

U kunt dit nalezen in onze algemene voorwaarden

 

Voorwaarden omtrent retouraanvraag / retourzending

  • Een retour dient altijd telefonisch te worden aangevraagd bij JIP,
  • Een retourzending dient altijd voorzien te zijn van een retourformulier,
  • Een retourzending zonder overleg met JIP zal niet worden geaccepteerd,

Ik heb iets ontvangen dat ik niet besteld heb. Wat moet ik doen?

Wij vragen u in deze situatie om contact op te nemen met JIP.  Het kan zijn dat er sprake is van een orderpickfout of verkeerd gesorteerde zending. Wij helpen u verder en bieden een oplossing. 

 

 

+31 6 18 500 754