Franco levering vanaf € 50

Persoonlijk contact

Groot assortiment

Retourneren, ruilen en annuleren

Retourneren

Wanneer mag ik een retour aanvragen?

U dient het product altijd binnen de aangegeven reclametijd van 8 dagen aan te melden voor een retourzending bij JIP

Dit dient u altijd telefonisch aan te vragen.

 

U dient zorgvuldig om te gaan met het artikel dat u retour wenst te sturen en u dient ervoor zorg te dragen dat het artikel met alle geleverde toebehoren compleet is

 

Het artikel dient altijd in de originele verpakking, onbeschadigd en compleet te worden geretourneerd.

Uw retourzending dient altijd te zijn voorzien van een compleet ingevulde retourbon met daarop een reden voor retour.

 

Artikelen die u niet kunt retourneren zijn:

  • Speciale bestel- en aanmaakgoederen ( o.a. bedrukte tape en dozen op maat, bedrukte grip- en kangaroezakken
  • Artikelen die buiten de reclametijd vallen
  • Artikelen welke zichtbaar beschadigd zijn ontvangen (transportschade) en waar u voor getekend heeft bij ontvangst.
 

Reclametijd kunt u vinden onder punt 7 van de de algemene voorwaarden

 

Contact met JIP opnemen kan tussen 08:30 - 17:30 op: 0513 48 18 18

 

Bekijk ook:

Retour aanvragen

Dit dient u te alle tijden telefonisch aan te vragen.

Een medewerker van JIP zal dan oordelen of de retour gegrond is of niet.


Contact met JIP opnemen kan tussen 08:30 - 17:30 op: 0513 48 18 18

Retour opsturen

Na telefonisch contact met een medewerker van JIP weet u of u de goederen retour kunt sturen.

U vult vervolgens de retourbon compleet in met een opgave van retour

en stuurt het artikel in de originele verpakking retour naar JIP, adresgegevens staan op de retourbon.

 

Contact met JIP opnemen kan tussen 08:30 - 17:30 op: 0513 48 18 18

Kan ik mijn retourmelding nog annuleren?

Mocht dit voorkomen dan graag zo snel mogelijk contact opnemen met JIP.

Onze medewerkers zullen kijken wat in uw geval de beste oplossing is.

 

Contact met JIP opnemen kan tussen 08:30 - 17:30 op: 0513 48 18 18

Mijn product is defect/ beschadigd geleverd

Dat vinden we erg vervelend voor u en u kunt het beste altijd zo snel contact op nemen met JIP.

U dient bij het in ontvangst nemen van uw producten deze te controleren op zichtbare schade en defecten en deze zo spoedig mogelijk te melden aan JIP.

 

Let op!! Na het zetten van uw handtekening voor ontvangst van de goederen,

kunnen wij geen aansprakelijkheid meer accepteren voor de eventuele transportschade.

 

U kunt dit allemaal nalezen in onze algemene voorwaarden

Contact met JIP opnemen kan tussen 08:30 - 17:30 op: 0513 48 18 18

Voorwaarden omtrent retouraanvraag / retourzending

  • Een retour dient altijd telefonisch te worden aangevraagd bij JIP,
  • Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van een retourformulier,
  • Een retourzending zonder overleg met JIP zal niet worden geaccepteerd,

Ik heb iets ontvangen dat ik niet zelf heb besteld. Wat moet ik doen

Dit kan gebeuren door een pickfout of een door een verkeerd gesorteerde zending.

In een situatie als deze kunt u beter zo snel mogelijk contact opnemen met JIP. Wij kunnen u dan verder helpen en een oplossing bieden.


Contact met JIP opnemen kan tussen 08:30 - 17:30 op: 0513 48 18 18