Geen verzendkosten boven € 50

Persoonlijk contact

Groot assortiment

Gratis snoep boven € 300

Let op: in verband met het Corona virus is het mogelijk dat levertijden langer zijn dan normaal.

Veelgestelde vragen

Meestgestelde vragen

Bestelling volgen via Track&Trace

De status van uw bestelling is terug te vinden bij de Track&Trace gegevens van uw zending.

Op uw orderbevestiging staat een rechtstreekse link die u kunt vinden via Track & Trace.


Rechtsboven op de orderbevestiging staat het order- en klantnummer dat u nodig heeft voor het invullen van de Track&Trace gegevens. De orderbevestiging is per mail of per post naar u toegestuurd.

N.B. Het klantnummer wordt ook wel relatienummer genoemd op de orderbevestiging.

Bestelling annuleren

Het annuleren van een bestelling dient u binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling telefonisch door te geven.
Mocht u uw bestelling al ontvangen hebben en wilt u alsnog annuleren?  Dan kunt u de bestelling retour sturen.
Dit gaat via dezelfde richtlijnen als normaal retourneren.

Speciale bestel- en aanmaakgoederen zijn uitgesloten van annulering zoals bedrukte tape en dozen op maat.

 

 

Wanneer mag ik een retourzending aanvragen?

U dient het product altijd binnen de aangegeven reclametijd van 8 dagen aan te melden voor een retourzending bij JIP.

Dit gebeurt altijd telefonisch. Een medewerker van JIP beoordeelt vervolgens of de retourzending gegrond is of niet.

U dient zorgvuldig om te gaan met het artikel dat u retour wenst te sturen. Daarnaast moet u ervoor zorgen dat het artikel met alle geleverde toebehoren compleet is.

Het artikel dient altijd in de originele verpakking, onbeschadigd en compleet te worden geretourneerd.

Uw retourzending moet altijd voorzien zijn van een compleet ingevulde retourbon met daarop een reden voor retour.

Artikelen die u niet kunt retourneren zijn:

  • Speciale bestel- en aanmaakgoederen ( o.a. bedrukte tape en dozen op maat, bedrukte grip- en kangoeroezakken)
  • Artikelen die buiten de reclametijd vallen.
  • Artikelen welke zichtbaar beschadigd zijn ontvangen (transportschade) en waarvoor u heeft getekend bij ontvangst.

Reclametijd kunt u vinden onder punt 7 van de de algemene voorwaarden


Bekijk ook:

+31 6 18 500 754